اخبار ورزشی

جدیدترین های فوتبال ایران و اروپا

اخبار ورزشی

جدیدترین های فوتبال ایران و اروپا

اهنگ دختر عزیز جونم دختر یکی یدونم

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید عماد دختر


اهنگ دختر عزیز جونم دختر یکی یدونم

دانلود ریمیکس آهنگ دختر عماد

متن آهنگ دختر عماد

»──|♯♩♭✎|──«

دختر عزیز جونم ♭ دختر یکی یه دونم ♭ دختر قشنگ و نازه ♭ دختر تو مهربونم ♭
دختر یکی یه دونس ♭ دختر عزیز خونس ♭ ناز و قشنگ بابا ♭ دختر پر از بهونس ♭

♯♩♭
دختر عمرمه ♭ دختر جونمه ♭ دختر چراغ تو خونمه ♭
دختر خوشگله ♭ دختر دلبره ♭ دختر یکی یه دونمه ♭

♯♩♭

دانلود اهنگ دخترانه

♯♩♭

وقتی من تب میکنم ♭ اونم واسم تب میکنه ♭
همیشه واسه ی بابا ♭ خونه رو مرتب میکنه ♭

♯♩♭
کل دنیا رو میدم ♭ تا خم به ابروهاش نیاد ♭
من لبم همیشه میخنده ♭ تا خنده هاش بیاد ♭

♯♩♭
دختر عمرمه ♭ دختر جونمه ♭ دختر چراغ تو خونمه ♭
دختر خوشگله ♭ دختر دلبره ♭ دختر یکی یه دونمه ♭

♯♩♭

دانلود اهنگ دختر یکی یدونم غماد

♯♩♭

وقتی من تب میکنم ♭ اونم واسم تب میکنه ♭
همیشه واسه ی بابا ♭ خونه رو مرتب میکنه ♭

♯♩♭
کل دنیا رو میدم ♭ تا خم به ابروهاش نیاد ♭
من لبم همیشه میخنده ♭ تا خنده هاش بیاد ♭

دانلود آهنگ عماد دختر

♯♩♭
دختر عمرمه دختر ♭ جونمه دختر چراغ تو خونمه ♭
دختر خوشگله ♭ دختر دلبره ♭ دختر یکی یه دونمه ♭

»──|♯♩♭✎|──«

دانلود اهنگ عماد دختر با لینک مستقیم

  • ali amiri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی